REKLAMACE

Děkujeme všem našim zákazníkům za důvěru ve značku VM light. Spokojenost zákazníka je naší nejvyšší prioritou. Naše svítidla navrhujeme tak, aby dlouho fungovala, a díky vlastní výrobě jsme schopni garantovat jejich vysokou kvalitu a dlouhou životnost. Míra uznaných reklamací se dlouhodobě pohybuje pod úrovní 0,75 % vyrobených kusů.

Pokud dojde k poruše našeho svítidla, vždy aktivně hledáme nejlepší řešení a vydáváme ze sebe maximum. Děláme pro své zákazníky víc, než nám ukládá zákon a než jste možná jinde zvyklí. Našim zákazníkům nabízíme v rámci úspory nákladů a času nadstandardní služby.

Vymezení pojmů: 

B2C koncový zákazník je zákazník, který nakupuje zboží pro vlastní potřebu. Zde vyřídíme reklamaci dle zákona do 30 dnů, ale zpravidla to řešíme co nejdříve.

B2B zákazníci mají u nás stejná práva, jako B2C zákazníci, i když nám tuto povinnost zákon neukládá. Platí pro ně u nás například stanaří dvouletá záruka ale jdeme mnohem dál, nabízíme i prodlouženou záruku která může být dle typu svítidla 5, 7 nebo i 10 let. Častokrát se totiž jedné o svítidla se speciálními komponenty, které nejsou běžně dostupné, a nelze reklamaci vyřešit v kratších časech. Doba vyřízení reklamace se zde řídí dle platných reklamačních podmínek.

Reklamační list

Řešení reklamací se u nás řídí standardními reklamačními podmínkami ale pro ty z vás, kteří neradi čtou dlouhé dokumenty, jsme připravili toto stručné schéma jak postupovat.

POSTUP ŘEŠENÍ REKLAMACÍ

OHLÁŠENÍ REKLAMACE

Pokud se vám pokazí svítidlo, tak nás co nejdříve kontaktujte, abychom se mohli věci co nejdříve věnovat a pokud je to možné, vyřešíme vaši reklamaci co nejdříve přímo u Vás.

telefon: +420 776 66 40 66

email: reklamace@vmlight.cz

PŘÍJEM REKLAMACE

Každou reklamaci pečlivě zaevidujeme a pošleme vám informaci o jejím řešení. Reklamace jsou přijímány výhradně na adrese sídla společnosti (není-li možno vyřešit na místě instalace) uvedené v sekci Kontakty

ANALÝZA

Analýzu se vždy snažíme vykonat v nejkratším možném čase. Analýzu u nás provádějí kvalifikovaní technici, případně posíláme součástky na analýzu k dodavateli. V momentě, kdy je nutno poslat komponentu dodavateli v zahraničí z důvodu zjištění příčiny závady, se termín obvykle protáhne na 2 až 3 měsíce.  

PROAKTIVNÍ PŘÍSTUP 


Pakliže se jedná o delší čas řešení reklamace, snažíme se případ řešit proaktivním přístupem, kontaktujeme zákazníka s nabídkou zápůjčky svítidel, placené opravy atd. dle domluvy.  


UZAVŘENÍ REKLAMACE 

O uzavření reklamace u nás budete informováni formou reklamačního protokolu.   

AKTUÁLNĚ OTEVŘENÉ REKLAMACE

číslo reklamacestatuspoznámka
R5224v řešeníanalýza u dodavatele


STATISTIKA 

Počet reklamací v aktuálním roce: 5
Průměrná doba řešení reklamace: 10 dní